Rise against

Hej hej hej!

Idag är det torsdag och snart är det alltså slut på veckan, skönt! Det  har ju inte varit en så betungande vecka iofs eftersom igår var första skoldagen. Passade dessutom igår på håltimmen på att shoppa lite (en svart korsett/bustier och en svart bh) och sitta och dricka milkshake i solen med Agnes. Jag gillar våren! :) (och jag kirrade två MVGn på psykologin, wohoho!) Och Florence kom tillbaka till kören, kändes ovant med som att "cirkeln slutits" litegrann, haha. Och jag kirrade en biljett till slutskivan på skaris (efter många armbågar i sidan och lite brist på syre). NIIIICE

Idag ska jag och mamma på modevisning (och hon har lovat att vi ska äta sushi eller något innan, jag tycker om min mamma!)  och imorgon ska jag och Matilda på teater (och se "bruden som visste för lite" Peter Magnusson är snygg... höhö), ta en drink någonstans efter och förhoppningsvis hitta något mysigt ställe att äta på. På lördag blir det tredje jobbpasset för veckan, slutar halv 10 så det funkar trots att det är lördag....

Det här har visat sig vara en bra vecka där det mesta har gått bra, känns skönt!

Ta hand om dig och ha en fin dag,
Puss /Mickis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0