Moon river and me

Jag och Matilda har bestämt oss för att gå och se "Fadren" på Dramaten (regi den fantastiska Thorsten Flinck) as soon as it sätts upp. Jag älskar Thorsten Flinck. Och kulturpoäng; katching!

I övrigt; en fartfylld dag utan dess like. 1) Be my guest bajs på engelskan 2) Prov i NK 3) Hela Uppsala handlade på ICA-väst och alla verkade vilja gå till min kassa. 4) Hans Rosling handlade av mig! 5) Springa som en galning till tåget.

Men nu ska jag återvända till att dö litegrann i soffan, klämma en räkmacka med avocado och kanske tigga en massage av mami :)

Imorgon är det Jossans 25-årsfest, ska bli awesome! För övrigt är jag inte längre Wonder Woman utan Audrey Hepburns karaktär Holly från filmen Breakfast at Tiffany's. En av mina favoriter så det kommer bli superkul!

Puss och ta hand om dig!


Kommentarer
Postat av: matilda

it's going to be awesoooome!

2010-03-06 @ 16:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0