When do you think it all'll become clear?

Jag säger bara; tacka Gud för Coca cola. Och att jag hade en sovmask, för det var alldeles för ljust för mina stackars ögon i morse. Men Igår var skitkul och jag har upptäckt att white russian är ganska gott och att de gör äckliga cosmos på Kalas (vilket var en jävla shame eftersom jag gott och cravat en sån for like two weeks now).

Och jag kan ju bara ta och meddela att jag fått ett nytt jobb; Ica väst i Flogsta! Detta innebär att jag kommer ha fett med cash till resorna som ska göras i sommar (Visby, Taizé och Rom here we come!) samt att världen kommer få se upp för nu är jag även jobbarkompis med min bästa följeslagare Öst. Mohaha.

Nu ska jag se till att hälla i mig lite mer cola och sedan kommer sarah hit för att äta våfflor med mig. Nom nom.

Puss på er

  
Jag har inga som helst minnen av att dessa bilder togs. Kan också vara därför jag har en sådan "What? Jag är inte full, titta jag kan koncentrera mig på kort"-min på den andra bilden. Illa, men ack så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0