The lights are slowly fading, but i do not fear the dark.

Igår var en riktigt mysig dag! Började med att slasa omkring (som verkar ha blivit en vana nu på lovet) för att sedan åka in till Uppsala med familjen Öst (som jag numera ingår i, eller något). Det stod bowling på schemat! Lag blåögda spelade mot lag brunögda och vi väna blåögda (Jag, Eva och Jocke) vann överlägset och fick fika på Ofvandahls, värt!

Efter sportigheterna begav jag mig till dragarbrunn med två bullar och två läskflaskor för att döda lite tid och umgås lite med Madde, supertrevligt verkligen! :) Sen begav jag, elin och Matilda oss mot Eriks hus där det vankades ännu mer mat. Han hade nämligen planerat en ladies night (där även tobias och han själv ingick!) med sjukt bra mat (jag visste inte att vi har värsta mästerkocken i vår klass, damn!) och Bondchampagne. Efter en mycket trevlig kväll hos allas vår Frenne begav vi oss alla till det skabbiga, väldigt skabbiga, Williams på Öfvre Slotts för att dricka något vilket blev ett väldigt trevligt slut på dagen och en väldigt trevlig början på året!

Nu ska jag se om fröken Östh vill umgås med mig och se klart den jäkla filmen vi började på för typ 5 dagar sedan.

Ha det bra och ta lustgas, det är roligt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0