you know i would

Idag har följande införskaffats:

- Smågodis (och visste ni att ballerinakex numera finns med kladdkakesmak?!)

- Ett exemplar av senaste veckorevyn

- Ett polisset från leklust (inkl. pistol, handbojor, polisbricka och visselpipa...) vad det ska användas till är än så länge lite hemligt!

- en sjuhelvetes massa timmar på ica väst, jag kommer vara rik som ett troll i mars! (och förvisso trött som en annan arbetshäst, men vem bryr sig. Inte jag och min feta plånbok iaf.) 

- Två referenser till min kommande Au pair-karriär i London! 

- En sprillans ny superawesome klocka som en försenad födelsedagspresent av Anus.

Nu ska jag återvända till Lääts dans och att ligga på soffan med min mor. Tycker det är ganska skönt att inte gå ut idag, det är sjukt som i ett isbjörnsrövhål där ute.  

Puss!


Detta är min förebild till Jossans 25-årsfest (maskerad med filmtema); Wonder Woman!
Allt är kirrat förutom pannbandet, någon som har en idé om hur det skulle kunna skapas/var det kan införskaffas?

Tacksam för hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0