swallowed by the sea

Igår:

√ Hade jag en relativt värdelös skoldag med 4 h historia och Calle som tyckte jag pratade för lite. Well, kunde ju bero på att jag sovit nästan ingenting eftersom jag jobbade till klockan 24. 00 dagen innan. I'm just saying.

 Fikade jag med Johanna på stan

√ Hade jag sånglektion och Elisabet hade bakat en minisemla som jag fick äta. Sen klämde jag minsann i mig en till, fast en normalstor sådan.

Idag:

Var jag hår och sminkmodell åt Victoria :)

Har jag kollat på en underbar film på spanska; El mar aldentro (Gråta med ett leende)

Inlett min fasteperiod - 40 more days to go!

√  Sjungit med kören!


Saker att göra:

Mejla typ alla i hela världen

√ Skriva klart psykologiuppgift - till imorgon

√ Skriva engelska formal letter - till imorgon

Skriva argument för frihandel - till idag


Nu ska jag fortsätta med psykologiuppgiften och kanske ta och börja på engelskabrevet som ska vara inne imorgon, eheheh. Jag vill ha helg så jag kan sova!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0