Just say you'll wait for me

Jag spyr lite på spanskan och undrar i mitt stilla sinne varför, VARFÖR, jag i hela friden valde att läsa steg 5? Man ska ju sluta när det är som roligast säger man ju, så jag borde kanske ha slutat i steg fyra. Bajs. Men det är säkert jättegivande att skriva en sida om vad frihet är... Däremot kan jag skatta mig lycklig för att jag inte valde att läsa matte C och därmed utsätta mig för ett prov från helvetet imorgon - Nej tack.

Nej, nu ska jag försöka kämpa mig igenom spanskan och dessutom komma på ett sätt att översätta leken fruktsallad till spanska; Cecilia kom på den briljanta idén att alla skulle göra något inför klassen. Så jag och Karoline slog till på det mest avancerade vi kunde komma på; leka fruktsallad. Kroppskontakt och bristfälliga spanskakunskaper i en enda röra! Maravillosa! Sen ska jag se till att mamma inte fuckar upp min älskade risotto helt och hållet. Jag är vanligtvis den som brukar (och är för övrigt den enda som kan) göra risotto så jag är lite orolig när jag låter henne hålla på med mitt skötebarn helt själv. Lite som att lämna sitt yngsta barn till en något för ung barnvakt...

Vi hörs!
Mikak♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0