Dance dance dance

Är på besök på fina gatan hos mormor i Djursholm och sitter samtidigt och skriver om ett besök på en annan fin gata, nämligen om mitt och Matildas studiebesök på Svensk Damtidning igår. Det var mysigt och jag vill också sova över på redaktionen så att jag dygnet runt kan bevaka kungabröllopet, mums!

Nu ska jag se till att äta lite av lasagnen som bjuds till lunch och dessutom kanske knycka en av de nybakade chokladmuffinsen.... (och nej, jag har inte avbrutit min fasta, det råkar bara vara så att jag helt hade missat att söndagar är undantagna fastan. Och eftersom jag inte åt något i söndags kan jag gått ta mig en muffins nu. Nomsi nom nom!) Inget slår att vara hos mormor!

Puss!


Såhär fixad och freeesh kan man vara när man är hos mormor och
skriver reportage. Mwaah. Keep your kids away or i'll scare them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0