All that glimmers...

Sitter och filar på mitt reportage och har obotligt tråkigt, kommer liksom ingen vart. Och ingen vill leka med mig. Sarah verkar vara på hemlig ort och andra jobbar. Jag ska jobba imorgon. Medan alla andra kollar på melodifestivalen. Bah.

Funderar på om det är värt att fixa till mitt ass och bege mig in till Uppsala och shoppa lite, blir väldigt frestad nu när jag surfat runt på div. bloggar och liknande. Slänga på mig mullvadspälsen, ett par höga boots och sporta en chict osminkad look. Fick pengar igår så det borde ju funka. Fast å andra sidan lockar soffan, skabbfrisyr i form av knut och ytterligare ett SATC-maraton med spaghetti och köttbullar i sås liiiite mer. På ett sorgligt vis. Men ändå, det är det loven är till för.  Och det är halt och kallt ute. Får sporta den där looken någon annan gång.

Nu tror jag det är dags för den där maten, nom nom!
Puss!

Foto: Foto:
Foto: Foto:

LOVE IT, WEAR IT!
 (Och ja, jag vet, kanske inte helt etiskt korrekt att ha en äkta päls. Men jag skiter i!
Jag älskar min bebis i alla fall Och om det är vintage, what's the big deal?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0