too much of everything can make u sick.

Lördag. Jag hade planerat att göra mest ingenting men efter påtryckningar från min bättre hälft så ska vi nu gå ut istället. Var någonstans är dock oklart. Eventuellt väntar en förfest hos elin och efter det utgång på något av de få ställen som faktiskt finns här i Uppsala. Vad jag ska ha på mig är också ganska oklart, tror dock att det blir min nya cremefärgade topp med chiffongdetaljer, klackar och en svart pennkjol på det.

Nu ska jag äta tacos och peppa upp mig själv. Jag har också upptäckt en grym låt, Fight for this love av cheryl cole. Den går på repeat här i det björkegrenska huset kan jag bara meddela. Hoppas den kan bringa lite festspirit...

Ta hand om dig och ha roligt!
Puss,

Mickis


Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0