so i'm gonna find that way.

Det är ta mig tusan inte lätt att hitta och boka ett bra hotell i Paris under 3500 kr, men nu tror jag att jag har hittat ett. Jag vägrar för övrigt att resa med Ryan Air från Skavsta (eftersom det ligger långt bort och i praktiken inte alls blir billigare, snarare tvärtom) Jag tänker INTE betala extra för att ha med mig bagage eller för den delen betala för att gå på toaletten.  Nej, jag reser hellre från mitt älskade Arlanda och hamnar på Charles de Gaulle. Och dessutom får jag flying miles på mitt kort om jag reser med SAS. Basta.

Over and out.  



Man hittar så många lustiga bilder på sitt USB ibland...
det här kan nog har varit i januari innan BJ. Tänk vad lite mascara kan göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0