Here she goes again

Jag har varit lite seg på att lägga upp bilder på de andra grejerna jag har till salu, men jag är så fruktansvärt dålig på att ta bilder och sedan orka lägga upp dem...

Bland annat detta finns dock kvar till försäljning:


♦ Svarta pumps med liten platå strl 38 från Monki, 150:- (nypris 500:-)
Använda en gång.


♦ Mörkbrun väska från Friis & Co, 100:- (nypris 600:-)

Klicka för att se nästa bild
Jeans från Miss Sixty, 200:- (Nypris ca 1300:-)

Övriga jeans från;
Tiger, 200:- 
Tommy Hilfigher, 300:-
(aldrig använda)

♦ Annat (bilder kommer senare):
KLIPP!!! - Tävlingsridkavaj i svart, strl 164 (passar en 36/38) med 3 skjortor på köpet (800:-)

- Marinblå kavaj med guldknappar, strl 36/38 (150:-)
- Svarta ballerinor med spetsig tå, strl 37 (70:-)
- Khakigrön trenchcoat, något kortare modell från VILA, strl S (200:-)
- Bruna (cognacsfärgade) remsandaletter med klack, strl 38 (150:-)
- Snörballerinor från björn borg, strl 38 (70:-)
- Svart axelväska med nitar från åhléns (70:-)
- Liten handväska med gröna prickar och detaljer i grönt skinn köpt i Atlanta, (aldrig använd, 200:-)

Som sagt, bara att kommentera här eller på FB om ni är intresserade av något!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar väskor.

Axelväskan från vaddetnuvar och den där friisväskan som jag gillar (men var inte den trasih?)

2010-04-19 @ 22:54:49
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0