desire is hunger

Jag har lov och jag har tråkigt. Jag har suttit i kö till telefonbanken i över en halvtimme bara för att hamna hos en förvirrad växelsnubbe, en ganska jävla likgiltig telefonsupport och en surkärring. Kul, KUL. De har sabbat min internetbank och jag är ta mig tusan inte glad. "Det är sååååå hiiiimla enkelt!" Bite me.

Men igår var jag, efter några dagar fyllda av icajobb och matätande med familjen, faktiskt riktigt produktiv och gjorde en grym grovrensning/städning av mitt rum. Tre svarta sopsäckar med skräp och två banankartonger + två kassar med saker som ska säljas blev resultatet. Och utöver det en riktig genomgrundlig dammsugning, sängklädesbyte och doftljuständning på det, boo yah. Duktigt Mikak. (Kan ju bara tillägga att man hittar så många saker man inte visste att man hade, däribland assnygga skor, mindre snygga dito, en tävlingskavaj från ridningen och en muslimsk abaya från Saudi Arabien...stort frågetecken på den btw)

Nu ska jag försöka ta mig själv i kragen, duscha litegrann och fixa håret till något som ser mindre ut som ett roadkill. Sen ska jag sammanställa de sista delarna i min jobbansökan så att jag kan lägga det på posten snarast möjligt. London's calling!

Men som sagt, dags att piffa till sig till acceptabelt skick.

See you, ta hand om dig.
/Mickis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0