Copy that

Jag coppar Alexandra rakt av och gör en liten minibloppis! Det mesta ska dock säljas när jag och Sarah agerar torgförsäljare på Vaksalamarknaden, men det kan ju inte skada att inbringa lite cash på en gång, right?
Fler bilder kommer senare men så länge lägger jag upp en liten lista så kommer fler godingar upp inom kort:

♦ Svarta pumps med liten platå strl 38 från Monki, 150:- (nypris 500:-)
Använda en gång.


♦ Mörkbrun väska från Friis & Co, 100:- (nypris 600:-)


Jeans från Miss Sixty, 200:- (Nypris ca 1300:-)
Klicka för att se nästa bild


♦ Annat (bilder kommer senare):

- Jeans från Tiger, 200:- och Tommy Hilfigher, 300:- (aldrig använda)
- Jättesöt vit quiltad väska i bowlingmodell från Morgan, 100:-
- Marinblå kavaj (150:-)
- Svarta ballerinor med spetsig tå (70:-)

Plus mycket, mycket mer!

Skriv en kommentar om du är intresserad av något!

Puss!
/Mickis

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar väskan. Behöver verkligen en ny vardags-handväska som är lite rymligare. För en hundring dessutom - smaskigt värre du! Menneh! Vad är det för färg på underverket?

2010-04-13 @ 22:55:16
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bowlingmodellen på väskan är jag f.ö. sugen på. (Såg ju att du skrivit att väskan var mörkbrun, smart i huvudet jag är dåååååå!!!) Meneeheh kan inte du skcika en bild till mig på den? Vore sött.

2010-04-13 @ 22:57:02
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0