blåååsippan ute i backarnaaa stååår

Jag fick sjuuuuka vårkänslor idag!

Vaknade runt halv elva (är ledig idag, möhöö), åt frukost och bestämde mig för att plugga lite. Efter en timme , märkte jag dock att det var underbart och soligt väder ute så det fick bli en joggingtur. Eftersom det var typ noll människor ute kunde jag också vara en sån där obehaglig människa som tycker det är okej att göra tricepshävningar och armhävningar mot en sten i skogen. Och sen plockade jag lite blåsippor som nu står i ett snapsglas på köksbordet. Flummigt värre men otroligt mysigt att vara ute i solen när man annars mest sitter instängd i skolan.

Sedan bestämde jag mig för att sitta ute och plugga med en kopp thé, vilket även det var väldigt skönt måste jag säga. Nu ska jag försöka mig på att laga något som liknar lunch och sedan blir det lite mer NK-plugg och sedan kör!

Toooodiloooo!

/Ronja Rövardotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0