Strong as you were, tender you go

Goder morgon!

Har nu suttit i dryga timman och klottrat ihop en önskelista samtidigt som jag kollat på Skavlan (bästa talkshowen ever OCH den är norsk! Haha.) Det börjar ju faktiskt närma sig den stora dagen för mig, försöker jag iaf intala mig själv. Men det ska bli nice!

Igår var jag, Carro och Sarah på bio och såg "Coco avant Chanel". Otroligt vackert gjord film som var så sjukt bra! Aldrig fel att titta på vackra kläder heller. Dessutom är Audrey Tatou, som spelar huvudrollen, en av mina favoritskådespelerskor! Vi hade riktigt trevligt :)

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och ta en dusch, äta  frukost och plugga (folkmordsuppsatsen is coming around, dessutom är deadlinen uppskjuten, hallelujah!) lite innan jag sätter på glamfacet. Det är nämligen partytime på G på dragarbrunn ikväll; vinylDJ, drinkar och awesomeness! Dessutom börjar körslaget ikväll där min sötnos Johanna ska vara med och representera Uppsala! Vi hejar på henne och Uppsala!

Nu ska jag gå!
Peace & love

(kan inte sluta lyssna på James Blunts Carry you home, underbar text!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0