si cada parte de mi mente es tu ya

Oj oj oj. med ens blev jag fruktansvärt trött.

Jag fick någon slags sömnrubbning när jag jobbade på Noors Slott i lördags tror jag, haha. För er som undrar så gick det väldigt bra, jag var en av de som faktiskt kunde servera. Alltså vad gäller hur man håller flera vinflaskor och serverar samtidigt, servera avec och varmrätt från fat osv. Men det var nice och jag fick jobbet... de ville iaf att jag skulle komma dit och skriva på anställningsavtal så jag antar att det är lika med fixat? It better be för de dyra pengarna jag lade ner på svarta kostymbyxor! (Som man var tvungen att ha...)

Idag har jag spenderat timmarna med att vakna vid nio, helt skakis av mardrömmar. Trevligt! Jag drömde på ett ungefär att jag tillsammans med några av mina vänner och Monica i Friends skulle döda min vampyrpojkvän. Finns det någon slags symbolik där kan någon vänligen få berätta denna för mig!

Sen blev det lite lunchning på knivstakondiset med Carro och jag åt en baguette med potatissallad och rostbiff. Jag blev mätt som ett svin. Så nu sitter jag här vid datorn, lyssnar på klassisk musik (awesome hjälpmedel OCH jag samlar seriositetspoäng! Score.) och försöker koncentrera mig på att skriva filosofiuppsatsen. Det går ju sådär. Fast det är ganska intressant. Men det börjar bli en slags spinoff på Nietzsches religionssyn snarare än en jämförelse mellan honom och Kierkegaard. Bra där Mikak.

Så nu måste jag ta mig i kragen och skriva klart och skriva rent, jag är snart uppe i sex sidor. Vi skulle skriva 3-4. Dessutom ska jag snart in till Uppsala där jag och Maria ska träffa våra latinos. Ska bli trevligt!

Så nu är det filosofi på turbofart som är moodet ett tag framöver!

Hoppas du har det bra i den första snön!
Bless! Mickis




Jag känner mig lite såhär nu. Häxan Östanvind typus.
Jag är bitter och vill krypa ner i min säng.

MEN VEM HAR TID MED SÅDANA DUMHETER? Inte jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0