give it one. two. three.

Mina fötter är p to the ain! Nylonstrumpor i högklackat är DÅLIG, DÅLIG idé!

Idag har jag hunnit med skola, gått till Jossan med Sarah och kollat in kläder, fikat utomhus (burr) och shoppat byxor jag egentligen inte vill ha. Anledningen är att jag ska provjobba på Noors Slott imorgon! Ska bli asnice, vi får hoppas det går bra... Kvällen ska spenderas med Idol, min man Skavlan och skrivande av folkmord (om jag orkar bry mig...)

Dessutom verkar det som om mamma är pajbakartagen! Mums :)

Nu ska jag äta och mysa ner mig lagom till Idol.
Bless!
Mickis


Noors Slott.

Här kan jag minsann tänka mig att mysa i vinter!
Dock sägs det att Karl den tolftes spöke vistas här...


Kommentarer
Postat av: Elo

Åh vad mysigt det ser ut att vara!

Hur gick testjobbandet? :)

2009-10-11 @ 17:46:51
URL: http://sparr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ser grymt mysigt ut.

2009-10-13 @ 12:46:02
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0