still my heart would benefit from a little love

Jag trodde att folkmordstiden var förbi. ICKE! Lärarna ville ju förskaffa oss nöjet att även läsa varandras 15-sidiga uppsatser. Bara för att vi inte skulle tro att det hela var över. Så nu har jag jobbat mig igenom Sebbes och halva Emmas. Alltså, det är säkert väldigt intressant och så, men jag orkar knappt umgås med mig själv längre efter att ett X antal tusen gånger läst igenom min egen folkmordsuppsats. Dessutom har jag mitt tal på svenskan att tänka över. Det blir ungefär lika smörigt som en rädda barnen-gala. Men i mean, temat är "relationer och starka band" de får skylla sig själva.

Så jag sitter nu istället och tröstar mig med lite Ben&Jerrys chocolate fudge brownieglass. Smakar lite som om kladdkaka och chokladglass skulle få ett kärleksbarn. Himmel.

Sedan jag sist skrev har jag hunnit med att jobba lite, shoppa upp pengarna jag tjänat på onödiga (men ack så nödvändiga) klänningar och andra diverse krimskrams som jag tycker mig behöva. Men whatta hek, något måste jag kunna få göra. ;) men sen ska här sparas pengar inför min stora utgång när jag fyller 18! Det verkar bli någon slags grupputgång på La isla, så om du vill får du gärna hänga på också! Men mer om det närmare den dagen...

Nu ska jag återgå till folkmordens underbara värld och leva för att det är fredag och klassfest imorgon, de brukar nämligen innehålla samtalsämnen så att det räcker för ett halvår.... kärlek till vår klass och kombinationen John+Malibu.
 
Fredens,
Mickis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0