Light up, as if you had a choice

SMS till Sarah, skriksjungandes till retrorock á la Bruce Springsteen och Kiss, 16.31;

jag får vänligen be filosoferna Locke, Berkeley och Kant ta sig i röfven. FUCK FILOSOFIHISTORIA!!!
Ja. Så låter det lite i min hjärna just nu.


Odd Fellow gick prima fisken, dock gav vår "scen", ett dörrhål, inte den bästa akustiken, men vi i Voicekvintetten grejjat iaf. Och jag är nöjd med min Händelaria på italienska!

Själva Odd Fellow var inte så mystiskt, de fikade, tittade på oss och applåderade snällt som man ska. De var inte så sångglada emellertid visade det sig på allsången. Men men. Vi fick betalt, och sånt gillar vi. Vi diskuterade det där och kom fram till att när man börjar få betalt för saker kan man börja titulera sig för den saken.

; voice är nu den etablerade Voicekvintetten, haha!

Nu väntar än mer pluggande av filosofihistoria, risottotillagning och andra diverse obetydliga ting.

Puss och ta hand om dig!
Mickis


Låten Jag sjöng igår; Lascia ch'io pianga.
Förutom det faktum att hon har fruktansvärt uttal så sjunger denna tjej grymt bra.
Hon var för övrigt bara 19 när hon sjöng in det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0