Långa nätter

Kommer återigen på mig själv med att vara skamligt, oförlåtligt värdelös vad gäller blogguppdatering. Återigen.

Anyway, i mitt försvar (varför sitter jag och försvarar mig inför en hemsida?) har jag haft saker on my mind och levt i en slags rosendalstrans. Lite vaggar fram och tillbaka i ett hörn om kvällarn och upprepar svenskatal, spanskaromaner och citerar Mobergs Invandrarna. Illa.

Men jag har emellertid sett till att putsa till fasaden lite och besökt Camilla för att få en välbehövlig klippning. Det blev helt okej, men det känns alltid bättre efter några dagar när frisyren fått bo in sig på mitt huvud. Det där gav mig en konstig bild. HAHA. Jag mötte präst-martin som tyckte jag var galen som klipper mig i stockholm. Sen medgav han att jag inte såg så tokig ut i håret trots allt. Tack Martin.

Nu ska jag titta på family guy och skratta så högt och oattraktivt som jag brukar. My lord vilket ointressant och irrelevant inlägg det här blev.

Och jag kan inte släppa hur uppenbar jag är. Pinsamt. Jag kanske ska vara konstant tyst så att det inte märks att jag tystnar när Han går förbi.

Rosendal förstör mig lite. Och choklad på tom mage.


Puss,
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0