i want your love and i want your revenge

You and me could write a bad romance, oooh! Jag har Bad Romance med Lady Gaga på hjärnan, men den är sjukt bra och väldigt c-c-c-c-c-atchy! Och årets snyggaste video?

Fredag it is och jag och sarah ska snart bege oss ner till thaien för att äta lite välbehövlig mat. Imorgon blir det sång på det väldigt mystiska herrsällskapet Odd fellows. Det lär bli spännande, jag rapporterar imorgon!

Puss och hej.

Odd fellows "ordenslokal"
De har frack och inväljning av medlemmar. AWESOME!
Starta tjejklubb någon? Slutet och spritdrickande. Vänligen lämna intresseanmälningar här.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är SÅ på tjejklubb! Vi kan anordna möten där vi typ provar viner och diskuterar världspolitik, vi turas om med att stå för fikat!

2009-11-29 @ 01:15:53
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0