Until.we.bleed

Har precis tagit en tvåtimmarsprommis med hund och Sarah....
... så nu lär jag ha bränt den där barnpizzan jag åt till middag, haha!


Den här veckan kommer nog vara ganska chill, imorgon börjar jag inte förrens klockan 10 och slutar runt halv 3. På torsdag börjar jag runt tolv och slutar halv 2. Hallelujah säger jag bara. För sedan kommer domedagen; slutprov i matte B.

Har förresten fått ett nytt jobb också, mjoho. Spriten och maten är gratis och jag får gå ut efteråt. Och jag får betalt. Jag gillart.

Nu ska jag nog förtränga matteräknandet ytterligare en dag och kolla på Ballar av stål istället. Är det bara jag som tycker att det är sjukt kul?! Jag har kanske lite väl rå humor, haha.

Och äntligen har jag lagt upp bilderna som legat och möglat i min kamera. Jag måste vara jordens segaste människa vad gäller uppladdning av bilder, men här kommer skiten.

Puss!


Jag ser liiiite ut som någon slags spokesperson för Livets Ord eller något på den här bilden.
Tänk blommorna i håret, den vita klänningen och korset. Väldigt fromt. Min bror sa att jag inte fick gå utanför huset med blommorna i håret, men jag skrattade bara ont i protest och tvingade honom att handla med mig på ica. Mohaha.

   

1. Emelie, Fanny och Annie på Valborg.
2. Malin, Elsis (somewhere där bakom) och moi. 
3.  Agnes delar ett glatt moment med Shamuu

   

4. Jag och min darling Emelie
5. Jag, shirin, Titti och Johanna avrundade ute vid gamla uppsala.
Till shirins besvikelse fanns dock inga fjortisar att se på.
6. That's what I call a fire!

   

7. Dagens promenad, Vovve of the day; Smilla.
8. Mästerfotografen Sarah tar kort.
9. Prommissällskap :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0