Thursday's suede

Torsdag och jag har inte bloggat på en evighet. Illa!

Helgen blev ju lite som den blev. Jag säger bara, servering, bal, serveringssexa och booosekalas. Jag har mått bättre än jag gjorde i söndags morse. Förmodligen kommer jag aldrig att kunna visa mig hemma hos familjen Amid ever again....

Nog om det. Har haft en otroligt chill vecka; måndags bjöd på typ en seriös lektion. Tisdags var lika med ledigt och onsdags, alltså igår, var skolkampen. Vilket betyder att man (som jag) leker hejarklacksledare med megafon och krigsmålning, kolla lite på volleyboll för att sedan äta lunch på donken och shoppa lite kläder. Kunde ju varit värre liksom. Sjöng lite igår också med Sarah, för första gången uppträdde vi med "När löven faller" som vi tsm med CalleMicke har övat på under en ganska lång tid. Vi lade några sjukt snygga stämmor och så, och resultatet blev asbra! Vi är nöjdinöjda!

Har dessutom skrivit klart pmet och ska nu lämna in det ca en vecka sent. Yey me. Men man får väl koppla på charmen och spela dum. Brukar funka!

Nu ska jag snart krypa upp i soffan med lite Rockyroadglass och Criminal minds. Wonderful!

Ta hand om dig,
God bless

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0