The hardest pound before a life

Sol, sol, sol och sommarljuvlig värme!

Har legat ute i lite drygt två timmar, läst käkat frulle och lapat i mig lite solsken. Om man kollar noga så har jag blivit lite brun vid brösten. Haha. Nybörjarstället att bli brun på.... ska snart bege mig ner till knivstametropolen och avnjuta lite lunch med fröken Öst som inte får komma in för att de har sina polska städtanter där. Eh.

Gårdagen var för övrigt sjukt mysig med grill, massa annat onyttigt, snack och twilightfilmen. Det ska göras om! :) Kul att lära känna lite nya personer också! Dessutom har jag kirrat att dra till allsång på skansen den 14 juli med Carlsson, någon annan som är på? Gutten kommer!

Men nu ska jag bika iväg! Glöm inte att köpa morsdagspresent, jag kirrade min redan i måndags ;)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0