Song for a rolling earth.

Sitter just nu, tillsammans med Matilda, helt ensam i ett klassrum för 40 pers. Fråga mig inte varför vi sitter kvar när alla andra har gått. Jag tror att meningen var att vi skulle ut och jobba med arbetet om lyriker och dikter... det gör vi ju förvisso. Iaf Matilda, haha.

Vi har haft gympa i dag, och vi fick välja vad vi ville göra. Vi valde yoga. Och jag skulle vara instruktör. Ja. Det gick ju som det gick om man säger så... det slutade med att vi la oss på mattorna och sov istället. Men det är väl också avslappning i guess!

Jag är fett taggad på sommaren som det ser ut nu; Kalmar med emelie, Gotland och bohemliv med Sarah ett tag och sedan med några av hennes kompisar. Dessutom frankrike och Danmark med familjen, underbart!

Nu ska jag återgå till att jobba med lyriken och spela lite djup och svår.
Och så länge; Haru hål i hela huvet?!

Puss!

P.S.  Jag såg piskpojken idag. Omänskligt snygg, i tell you.
Fråga mig inte varför han har fått den namnet... men we like it. Yes.
Jag fick dessutom fota hela dramauppspelet igår och jag var mycket nöjd... mohaha.  

Det obehagliga var att han för 1 sekund sen tittade in i mitt klassrum och såg förvirrad ut. Som matilda uttryckte sig; destiny!
   D.S

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha Piskpojken !

2009-05-14 @ 22:31:38
URL: http://paradisask.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, "piskpojken"? That's way to kinky for him...

Åhåhå, jag ska grilla med din piskpojk på torsdag, avundsjuk?

2009-05-19 @ 20:15:27
URL: http://sickkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0