I'm still a rockstar.

Hola!

Jag kan ju inte klaga just nu vad gäller skolan, idag hade jag en lektion från halv 11-11.20 och sedan slutade jag. Kan ju passa på att tillägga att lektionen också var desktop. Alltså sitta och flumma och göra ett konstnärligt texthäfte till en dikt. I like it! Desktoplektionerna brukar dessutom sluta i att man fastnar i photobooth (se tidigare inlägg), vilket inte heller kan räknas som någon större börda. Så, som sagt, att klaga vore ju lite oskönt sådär.... Man vet att det börjar bli sommar när lärarna inte orkar ha lektioner, haha!

Efter lektionen blev det lunch med D som jag inte sett på ett tag, så det var nice. Det blev ett besök på restaurang Salt vid islandsfallet, maten var sådär, men helt okej lunchalternativ. Dessutom fick man sallad och pizzabröd (som en viss herre tog för sig friskt av, haha).

Nu borde jag ta itu med lite matte B (igen. vad händer med mig?!), ev. lite religionsprovplugg och etikpm (eller nej, vid närmare eftertanke) och sedan bika iväg till Voiceträning. I love love love to sing! Jag går och fånler hela kvällen efter en övning... weird som jag är. Men det är så härligt. :)

Åh! Dessutom verkar det vara ett sjukt spännande avsnitt av Greys ikväll, får inte missas!

Vädret suger btw.
Anyway, nu ska räknas lite matte som sagt.... kul jul.

Peace!♥



Dagens outfit:
Vit kort klänning med virkade detaljer och broderier,
svarta strumpbyxor, höga ankelboots och skinnpaj.

Dagens skönaste: Skoldagen?!

Dagens kirrat: fixat present till lillebror, och ja D, det blev en tshirt... mohaha.

Kommentarer
Postat av: D

Haha, tyckte mitt förslag var helt överlägset annars!! :D

2009-05-06 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0