I don't care if i lose my mind - i'm already cursed.

Underbar gårdag med Elsa och Fanny! Vid elvasnåret begav vi oss in till hufvudstaden för att vara très kulturella och gå på konstutställning. Vi såg en utställning med Prerafaeliterna vilket var mycket nice (dock var det äckligt varmt och syrefattigt inne i hallarna, men vem behöver syre liksom...) det blev dessutom lunch, glass och fotoshoot med någon snubbe från Boston, väldigt nice!

Vädret idag suger liksom dagen i allmänhet. Börjar med att EB lite spontant ställt in lektion vid halv 9 på morgonen (för SÅ många kollar rexnetmejlen på morgonen?!) vilket betydde att jag hade håltimme i tre timmar innan det var dags för 3 timmars spanskanationella. Alltid kul liksom. Men det gick helt okej faktiskt, jag hade inte riktigt oroat mig heller, hur drygt det än må låta. Men detta prov betyder att jag har NADA spanska kvar i hela gymnasiet... sweet.

Nu sitter jag och skrålar med i Amy Winehouses back to black, ljudnivån blir liksom högre och högre ju mer de andra skriker åt mig att hålla tyst. Mest i protest. Ehee.

Nej, nu funderar jag på om jag ska vara duktig idiot och ta mig ut och springa ett tag, trots att det regnar.
Kan behöva springa av mig både spanskaprovet, och dessutom ångesten över morgondagen. Mina kära lärare har nämligen bestämt sig för att tortera oss ytterligare med tidningsdagen. Vilket i princip betyder att vi är i skolan från 9.00-24.00 på natten och vi ska under denna tid producera en tidning. Yippie kay yey.

Nej, som sagt, här behövs springas av sig lite tror jag bestämt.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0