He takes the day but i'm grown.

Har precis varit på en grymt skön långpromenad med Saris och hunden Alma.
Det är så underbart skönt och varmt ute, finally! Vi försökte oss på att lära det lilla livet agility, det gick sådär. Hon förstod hur man hoppar över ett hinder på högst 10 cm, efter det blev det för avancerat. Att gå genom tunneln var det liksom inte tal av. Men det var mys.

Har även hunnit med att göra the place - knivsta marknad, med min mor. Det fanns inte så mycket av intresse om jag säger det på ett ganska snällt sätt. Det vi kom hem med var liksom en bit Ockelboost och varsitt handgjort halsband, lite den nivån. Men men. Alltid kul när det händer något i denna metropol de kallar Knivsta.

Var dessutom på bio igår med min mamma, som så snällt bjöd på både mat,biljett och godis.... Utöver det köptes ett supersnyggt linne från Weekdays extended line samt en svart armbandsklocka i plast, lite kitchsigt snygg sådär, haha. Iaf. filmen som sågs var Änglar & Demoner (fortsättningen på Da Vincikoden) SOM jag har väntat. Och det var dessutom värt väntan - grymt bra film! Jag skiter i vad alla kritiker säger, den var bra så se den. Spännande, spännande, spännande säger jag bara. 4 av fem toasters.

Nu ska jag piffa till mig lite innan jag kan visa mig bland folk. Ska möta Aya, Agnes, Fanny, Malin och Johanna (?)  som kommer hit för att ha eurovision mania. Tjockt nice!

Vi hörs!
Puss Puss



  ¨
Lånade bilder från ägare Jossans blogg. Grymt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0