And singeth blithe

Sitter parkerad med laptopen i knäet framför tvn, tittandes på "Det okända" samtidigt som jag äter middag. Multitasking it is!

Jag överlevde tidningsdagen igår (God knows how), kom hem runt halv 1.

Har dock haft en supernice dag idag med absolut ingenting. Hade inga lektioner, vaknade vid 11, åt frukost, lallade runt lite och gick sedan till kyrkan för att ha sånglektion och kör. Så det har blivit mycket sång. Satte  mig dessutom vid den underbara flygeln de har i kyrkan - den kan till och med få omusikalisk personer som jag att spela ganska hyfsat. Jag skapade lite abstrakt musik (något som jag tror att jag själv njöt mer av än vad Sarah och Elin gjorde...) vilket innebär att jag i princip satt i 10 minuter non stop i någon slags trans (ok, weird) och spelade påhittade ackord och melodier. Det lät faktiskt inte helt illa må jag säga. I hope.

Det verkar dock som om det blir mycket framträdande med sång nu i närmaste framtiden; ska sjunga duetter med Sarah flera gånger, dessutom ska Signe arra lite saker som hon ska kompa. Nice nice nice! Äntligen får man visa upp sig också och inte bara damma på kören/lektionen, haha!

Nu ska jag återgå till Det Okända. Det programmet ger mig bara idéer så jag fattar inte varför jag kollar på det...
Anyway! Ska rikta uppmärksamheten ditåt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0