You were Romeo and you were throwing pebbles.

Oh Happy day, Igår var det studiedag för min, och hela uppsalas, del!

Jag spenderade den på ett föredömligt sätt, dvs. jag gjorde allt förutom att plugga... hah. Hade en härlig sovmorgon, åt långfrukost (mitt kall här i livet måste seriöst vara att äta frukost i evigheter...det är det bästa jag vet. Så spännande är jag liksom...) begav mig sedan till kyrkan där jag och fröken Ust skulle ha sånglektion med Anne-Lina och Calle-Micke (alla har dubbelnamn i kyrkan?) Det gick skitbra, vi fick mycket bra coaching av AL, hon är grym! Btw, Jag fattar inte var hon får all röst ifrån, den fyller ju för fasiken ett helt rum! Anyway, jag och S har ju fått två låtar som vi ska framföra som en duett vid något tillfälle, skitkul! CM är verkligen en ängel som tar sig tid och tror på oss! Så när vi ska sjunga dessa två låtar får ni minsann komma och lyssna ;)

Efter sången åt vi mat (man får alltid mat i kyrkan, i like!) och sedan stack jag och gymmande för mig själv. Det var verkligen INGEN där, underbart! Jag är riktigt stolt över mig själv som har kommit igång på riktigt med träningen! Jag har, sedan jag köpte kortet, tränat 4 gånger i veckan. Och detta mitt i fanzinerushen! Jag fattar inte att jag har tid.... men tydligen har jag det... det känns ju ganska skönt att ha lite extratid för en gångs skull. Efter träningen blev det supergod tacopaj made by ma motha och sedan mys hos Snorpis-Viktoria. Kul att vi börjat umgås igen... jag har saknat det. Vi har verkligen värdefulla diskussioner. Men även lite mindre värdefulla ;)

Idag blir det ev. fest någonstans i Uppsala med Viktoria.... tydligen skitmycket folk, we like! Pallar vi inte dra in så hittar vi på något annat. Innan det ska jag städa lite (happy time), skriva saker till Fuckzine, äta och dessutom hinna gå på någon konsert med mami vid 18. Hm. Det där med tid i överflöd verkade med ens lite överdrivet, haha!

Nu måste jag börja med saker!
Puss på dig & God bless!


Den här tjejen har sjukt fräsch stil! Dessutom ser hennes pjucks exakt likadana ut som mina nya (;
Som sagt, skön stil, haha!

Älskar vädret förresten, äntligen vår! Då kan man ha sådana här kläder, och inte som om man skulle till antarktis... alltid kul liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0