Upon walls of sand.

Onsdag!


Sitter just nu och gör mest ingenting, har roat mig med att äta långfrukost, vakna sentoch läsa massa modetidningar.
Me like!

Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, kan behövas... sedan off to le school. Där väntar lite fanzinearbete samt en spanskalektion. Känns ganska lugnt just nu om jag får säga det själv, haha!

Efter en ganska värdelös skoldag så ska jag köra lite, är alltid lika kul! Att vi dessutom bjuds på våfflor (våffeldagen idag!) dagen till ära gör inte det hela tråkigare om jag säger så :)

Nej nu ska jag ta en lång, härlig dusch!

Puss!


Mums?!
Inget slår dock de  våfflor vi åt i Belgien;
tjocka belgiska våfflor med jordgubbar och chokladsås....hallelujahmoment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0