So give it a moment.

Aaah, älska fanzinetiden! Och ja, nu var jag sjukt radikal...

Eftersom vi inte börjar förrens 13.30 idag har vi i gruppen bestämt att vi har möte vid 12, som inte heller är alltför okristligt tidigt. Så nu har jag tagit ett långt bad med badskum (när hann man det sist liksom?!) kört värsta kuren i håret och nu sitter jag här. Lyssnar på radio, bloggar och dricker en stor kopp grönt thé. Livet? Ja.

Igår var jag och V (aka. snorpan) och tränade, mycket trevligt! Känner att jag börjar komma igång ordentligt med le träning. Tränade faktiskt fyra gånger förra veckan. Och det är mycket för att vara jag... Jag hann även med lite shopping i form av sportBH, lädersnören (till pannband) och ett par nya sneakers. I don't usually wear sneakers. Men. Det kan ju vara jävligt behändigt med ett par skor som inte kommer med en 10 cm klack. Så nu är dessa underbara, vita lädersneakers (lite conversestyle, men snyggare) mina. Mm.

Nu ska jag kanske ta och klä på mig. Ska om lite drygt en timme bli upphämtad av D, vi ska äta lunch inne i Uppsala. Trevligt trevligt!

Puss på dig!




     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0