no matter what may come .

Lördagens fika var sjukt trevligt!

Flera underbara människor, gott fika och sjukt skön stämning. Storken is the shit säger jag bara.... mötte förresten Florence, Jesper och bebistvillingar... de börjar bli stora nu!

Söndagen bestod ungefär av; gå upp tidigt. trött. gå promenad. sjunga i kyrkan. äta i kyrkan. gå promenad. plugga. kolla Beck. somna. Sen vart det helt plötsligt måndag! Mysterious....

Den här dagen har varit lång men gått smärtfritt. Hade en lektion, lekte med fanzine, åt, åkte ner på stan, fortsatte med fanzine och sen lektion. Slutade runt fem och drog då hem för att åter roa mig med fanzineplugg. Kul det här med projektarbete. U wish. Men som sagt, det är inte fullt så illa som jag först trodde.

Anyway, idag införskaffades;

- Diverse produkter från underbara Make Up store (neccessär med tillhörande handskar, ögonskugga, nagellack, body butter, concealer och armband) dessutom får man en underbar påse. Jag skulle kunna köpa något där bara för påsen, i'm just saying...

- Vit tee med tryck från Rules by Mary, mycket söt i must say!

Nu måste jag fortsätta med fuckzine och sedan plugga in spanskarollspelet. Kul att jag ska spela en tjej som jobbar svart på nattklubb och tycker att arbetstillstånd är överskattat...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0