My heart was runnin' into love at first sight.

Sitter nu i ett grupprum med Titti, som svär över sin artikel och som nyss utbrast. "Aaah, jag får såna här spasmer".
Annars är det ganska tyst. En mycket märklig eftermiddag.

Min senaste lektion slutade vid halv 10, sedan har vi ätit och nu hsr jag fördrivit ungefär 2 timmar, one more to go, innan etiklektionen börjar. Alltid denna eviga etiklektion. Den är så. sjukt. värdelös. Eller. Jo. Fast mest människorna där.

Anyhuuu, jag kom på att jag är helt ledig imorgon. Score. Dessutom är jag klar med ALLA mina fanzinetexter, så jag kan chilla resten av veckan. Och sen är fuckzine slut! Jag säger som Elsa; vi överlevde!

Ska leta upp Sareanus och se om hon vill fika innan lektionen. Om  du ser det här, RING MIG!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Chillerillchillerill

2009-03-31 @ 11:21:17
URL: http://kamomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0