Make my day!

Jag är sjukt happy idag!

Och jag har ingen anledning. Så enkelt är det. Jag känner mig bara fri och väldigt lycklig. Och jag behöver minsann ingen anledning, Amen! Men det finns dock flera saker idag som har gjort mig glad;

- jag har tränat (det håller i sig än så länge!)
- läst ut en bok som kommer vara viktig för mig, den förändrar. I mean for real.
- jag har cyklat. Utan att riskera att halka. Yey! Inget säger vår som att cykla för första gången.
- Det har varit plusgrader och sol hela dagen, jag blir lite lycklig i hjärtat då! :)
- Viktoria fyller hela 18 år idag! Grattis Carlsson!
- Vi får tacos till middag. Hello. Behövs det någon mer presentation? No.
- Jag och Sarah hade en mysig melodifestivalkväll igår. Rätt låt vann. Caroline af Ugglas är dock också grym och kom 2:a. Ibland kan till och med Sverige!
- Jag har nästan lärt mig låten (läs: 1500-talsstycke) som CM gav mig och Sarah i torsdags.
- Jag kommer ha texter till morgondagens fanzine. Lyckligtvis.
- Jag har äntligen fixat till lite i mitt rum - jag har mitt nya smink/skrivbord och inte ty pen miljard stolar. Nu är det riktigt mys.
- Jag har kommit till insikt vad gäller flera saker.
- Jag har bra personer runt mig just nu. Ingen som stjäl min energi.
- Jag är glad. Inget som stör mig nu.

Puss på dig, hoppas du mår bra.




Kommentarer
Postat av: Fanny

haha nej inte Caroline af UgglasXDXD

2009-03-15 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0