Just for fun.


Skam att Laila inte vann Let's Dance, hon är grym! Speciellt hennes showdans (se klippet) , en av de snyggaste dansnummer jag någonsin sett! Känsla, passio och helt synkat. Grymt!


Var på Gränby Centrum igår med Saris och hennes mamma och did some shopping :)
Hittade en sjukt söt vit sommarklänning och ett par svarta shorts med guldknappar. Man blir så mycket mer shoppingsugen nu på vårkanten... farligt det där ;)

Anywhuu, jag följde sedan med hem till Sarah och stylade henne lite, hon (och hela övriga Sverige) skulle ut på krogen. Jag ä inte bitter.
Jag lekte lite frisör (det blev á la min egen stil, med stort och lockat hår, HOLLLAAAA HOllywood, we like) och sen lekte jag smakråd vad gällder kläderna. Jag fick känna på lite av atmosfären att gå ut; fixa sig. Man lever på det lilla man kan liksom, haha!

Idag får jag dock chans att fixa mig själv, JO07a ska, för första gången på två år, umgås utanför skolan och ha klassfest. Ska bli intressant att se hur det  blir, men det kommer nog bli kul. Rapport imorgon. Om jag orkar skriva vill säga. Måste dra mig hemåt i någon slags hyfsad tid, för vi ska, surprise, sjunga i kyrkan imorgon. Och det är samling och uppsjungning kl. 9. Det är också kul.

Nej, nu ska jag dra och duscha. Var och tränade men åt och fixade lite innan, så nu ska jag bli lite mindre svettstinkande. Freeesch.

Puss och ha en kul lördag!

Kommentarer
Postat av: fanny

Laila var helt otrolig! Hon var ju klart bättre, men samtidigt var ju båda väldigt imponerande på sina sätt

2009-03-29 @ 12:07:18
Postat av: Sarah

Jag längtar tills du blir 18 och vi kan gå ut tillsammaaaaaaaaaaaaaaaaans!!!

2009-03-29 @ 16:20:00
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0