Zzzz, urflummning

Alltså.

Jag känner att jag inte kan vara riktigt seriös när det kommer till att skriva loggbok om strindberg och de andra snubbarna. Men men, EB kommer få sig ett gott skratt när hon läser mina analyser och påhittade ord. I mean, tourettessyndroms-kaskad är en jävligt random och ickekorrekt ihopsättning av ord... men ack så målande.

EB får för övrigt ha sig själv att skylla när hon sätter oss att läsa cirkus 15 texter av så kallade intellektuella författare såhär i slutklämmen av terminen. Det hela kan liksom bara gå illa. I mean, come on Fröding. Ett grönt blad på marken? Till och med jag kan bättre. Och du får ursäkta och vrida dig i din grav, men den suger. Ganska rejält.

Jag måste bekänna att jag gått lös med saxen även denna dag. Denna gång i min stackars broders hår. Han klagade lite över att jag klippte honom i huden men verkade efter mycket om och men acceptera min frisörskills. Jojjomensan, jag har många strängar på min lyra. Igår; designer, Idag; frisör.

Nu ska jag se om det bjuds på något att äta där nere, det luktar som så i alla fall.
Chip Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0