How we move from A to B can't be up to me

Den här dagen har varit så sjukt fabolous! :D Jag säger som sarah; sommarlovet är så nära att jag nästan kan ta på det! Jag började morgonen (well, more like lunchtime...) med att parkera mig utomhus med en stor frukostbricka och bok. Efter det tog jag mig bort till ängskavlevägen för att promenixa lite med Sarah och Almis. Vi tog en riktigt lång promenad och fick lite färg på köpet (btw, jag kör fortfarande ashårt på att få NÅGON slags bränna innan sommaren är till ända). Efter lite mer solande (i told you) och läsning av tidningar tog vi en till promenad. Denna gång tog vi mitt yrväder Smilla till sällskap och gick ner till Ica för att kirra lite lunchingridienser. Och eftersom det var typ 100 sköna grader ute bestämde vi oss för en klassisk greksallad med bröd. Har fan aldrig smakat godare, det var precis vad jag behövde. Mumsi!

Resten av eftermiddagen spenderade vi sedan med ytterligare tidningsläsande, ändlöst snackande och spelande av Greatest hits 1998 och 2003. Mohaha. Dessutom stylade vi till Sarah för en skiva imorgon som har dt något ooriginella temat "röda mattan". Well well.

En helt underbar dag som sagt, bara slappande och kringdrivande; en inkörsport till sommarlovet indeed! Jag längtar!

Nu ska jag koncentrera mig på CSI igen,
Puss
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0