För vi dansar och du har så mjuka läppar



Jag har varit ute och sprungit (efter att jag med våld återupplivat min iPod), efter det yogat en del och nu sitter jag och vräker i mig jordgubbar som belöning. Är lite stolt över mig själv känner jag. Maha.

The gettogether hos Fanny var supermys, även där bjöds det på jordgubbar men även massa kladdkakis och tårta. Man kan ju inte klaga precis... vi dansade loss till "Moderna visor och ballader", "Lill Babs hits" och "absolut reggae". Vi var i hennes mosters lägenhet, så man tar vad som bjudes liksom!

Nu ska jag dö på min säng och titta lite på Hells Kitchen och skratta åt kockarna han skriker på. Det när mitt sadistiska sinne antar jag.
Mjo. Men som sagt, au revoir my darlings. 

Bisous 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0