C'est une dolueur exquise

Ja, som nedanstående inlägg kanske avslöjar har jag lyckats fixa biffen med att ro hem ett MVG i 100 poäng projektarbete (fanzine). Applåder är på sin plats tycker jag allt! Haha. Dessutom har jag, efter hårt knäääg skaffat mig MVGn i sex av de åtta ämnen vi avslutar detta läsår. Och klart jag förtjänar skiten, ingen kan komma och säga annat...

Hur som haver, för att belöna mig själv spatserade jag, tillsammans med Matilda, runt i metropoluppsala för att införskaffa lite kläder. Det gick prima, jag brukar hitta ungefär noll, nada, zero, Jag gillar inte att köpa saker som är halvbra, de ska kännas bra annars vet jag att jag aldrig kommer använda dem, vilket ger mig lite smått panikångest. Det som jag köpte var;

-Sandaler med nitar, H&M
-(Äntligen) Underbar tunika/oversized tshirt från Weekday.
- Svart tshirtklänning med skärp, väldigt enkel. Väldigt snygg. Monki.


Dagens inköp (minus klänning)


Dagen i övrigt har varit nästan oförskämt slapp (vilket var ganska skönt eftersom jag sammanlagt sov typ tre timmar i natt); pratade betyg i spanska för att sedan göra i princip samma sak på de andra lektionerna. Lekt lite (mycket) med min dator, skrattat åt konstiga klipp på youtube med mina klasskamrater. För att alltså sedan dra ner på stan och shoppa lite med matilda. Nice. Dessutom är jag ledig tisdag,onsdag. Torsdag lär inte heller bli något överansträngande vad jag vet, och efter det är det fredag (aka. AVSLUTNING) Sedan väntar ett sommarlov fyllt av äventyr! Jag längtar!




Och jag är kär, iaf lite smått förälskad. Jag gillart... finns det något härligare?

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0