You gotta let it go

Sov lite för länge. igen.

Det är nästan så att jag vill jobba bara för att slippa känslan att sova bort en halv dag.... sitter dock nu med en kopp thé, en risifrutti och färskt bröd och läser min nya Cosmo som just damp ner i brevlådan. Så det kunde ju faktiskt vara värre.
HAr dock bemödat mig med att nästan packa upp hela taizéväskan. Det kan vara ganska jobbigt, på ett sätt packar man ju faktiskt upp resan med den. Jag kom på mig själv med att sitta och stirra på väskan istället för att faktiskt göra något åt oredan.

Ska snart dra in till Uppsala (känns som om jag inte varit där på en livstid!) och träffa Malin som även hon kommit hem efter en utlandstripp i det heliga landet (where i'm going sooooon, yäy!) Sen blir det sushi med mamma på den nya restaurangen i knivsta (jag ska SÅ bli stammis där, eller iaf jag och Sarah) och sen ska jag umgås med offerbanen eftersom hon har fritt hus. Prima fisken! Hade förresten en jättemysig bildkväll hos emelie igår, tack tjejer! :)

Nu ska jag återgå till min tidning och min frukost!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0