they're all getting along.

Dude, scheisse! Känner att jag måste skärpa mig lite med bloggintervallerna här, illa Mikak!

Har i alla fall haft några trevliga dagar sen sist med bl.a. drinkar och mat på mitt och Sarahs nya favoritplace Plock (två gånger på en vecka, way to go! Snart blir vi de nya Annikaaaaa). Vi åt supergod mat (chevregratinerade rödbetor med honung, ibericokarré och homemade fries is my drug) och drack awesome drinkar (lite nya och innovativa, we like. Fast jag ska ALDRIG, ALDRIG mer dricka något som har "colada" i namnet någonsin igen. Snusk.) Folket där var nååågot över vår ålder, men å andra sidan är det dom som bjuder en på saker... maha.

Igår var vi på parté någonstans vid svartbäcken. Det var lite maskeradtema vilket var kul, folk blir ju inte så sjukt stela när hälften är utklädda till antingen självmördad yuppie, sexy kitten eller skogsrå. Vi hade fått lite felaktiga instruktioner så vi (jag, carro, sarah) kom iklädda endast ögonmasker, men whatta hek. Vi hade iaf tillverkat dem själva och lagt ner hela vår själ och kärlek i tillverkandet av dessa. Så det gills iaf. Sen blev det taxi hem och ett stopp på donken på väg hem till knivsta. Allt funkar liksom om man mutar chauffören med mat; man får resan billigare och de lägger inte på stoppavgiften. Men, det kunde lika gärna varit maten, vår söta uppenbarelse eller vår sköna sång som kirrade rabatten. Vem vet. Inte du. Vem vet. inte jag.

Jag känner också att det är dags att börja putsa på sångstämman efter ett ganska ickesångfyllt sommarlov. Eller, jag har ju sjungit, men jag kan ju inte påstå att jag tänkt på andningen eller vokalformning. Men nu ska här tränas, igår ringde nämligen Calle Micke och ville att jag skulle sjunga på ett bröllop den 8 augusti. AWESOME! Dessutom får jag betalt för kalaset, vilket inte är huvudsaken men alltid ett plus. Så det blir två bröllop bara på en vecka detta år. Kul att det går bra för vissa iaf. Haha.

Nu ska jag kolla på min älskade tyra banks show, ciao babes!
/Miki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0