right next to the right one

Tillbringade gårkvällen hemma hos systrarna öst med tacos och kladdkaka och glass som sällskap.... mumsie. Skulle ju kunna varit värre. Om jag säger så.

Vi chillade med gamla godingar som 101 dalmatiner (som tv4 tydligen kände var den mest intressanta filmen de hade som lördagsunderhållning) the mexican (den enda filmen som brad pitt kan anses vara ful i) och Habla con ella (som vi somnade ifrån). Någonstans vid 3snåret gjorde vi oss lite nattsnacks av kvarvarande tacochips och salsasås. aaaaah. La vita e bella mina vänner. Dock gjorde vi oss lite för bekväma så vi somnade på varsin soffa och vaknade något onyponrosiga denna morgon.

Så någonstans runt 2 kom jag hem till mitt eget hus efter att jag och sarah shoppat storfrukost och gått åtskilliga promenader med almavovvisen. Jag kände mig lite smått oduglig och ohälsosam så det fick bli en snabb joggingrunda och, lämpligen, en efterföljande dusch. Efter det tillbringade jag en ganska lång stund med att lägga upp närmare 100 bilder från taizé på facebook, så ni better titta på dem, haha!

Snart ska jag gosa ner mig i min säng (utan godis) och titta på filmen om Anna Nicole Smiths tragiska öde. Undrar varför man egentligen tycker det är så intressant med att se realityfilmer? Jag tror iofs att det är min egen sjuka mentala hälsa som känner en viss tillfredställelse i att det inte är jag som knarkar mig till döds, viker ut mig i playboy och gifter mig med gubbar över 90 år. Kanske, kanske inte. You think it, i say it my friends.

Imorgon blir det avvinkning av min bror som åker iväg till england i tre veckor (för jag är inte alls bitter), ikeashopping med mamma, uppsalahäng med emelie och efterföljande filmkväll hos sarah med förhoppningsvis en drös människor. Det ska bli mysigt, jag gillar att ha fullt schema....

Vi ses och ta hand om dig,
Gods Bless.
Miki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0