now, i can't bare it

Jag måste seriöst börja jobba lite oftare, att bli trött av 4 timmars arbete är illa, speciellt när  två  av dessa timmar bestod av att sitta och göra mest ingenting och resten att le lite och se trevlig ut (och låtsas som om jag flörtade tillbaka till alla securitykillar.... mohah). That's how i make my living liksom. Jag känner mig som värsta lyxfrun; jobbar 4 timmar med att vara ett trevligt ansikte för stockholm stad och dessutom glida in till stockholm och klippa håret för någon annans pengar (förvisso min mammas, men ändå...)

Åh, just ja! Jag har ju en ny frisyr! Numer har jag lugg, en ganska busig och gles sådan. Har inte haft lugg sedan jag gick i typ sjuan så det är ganska nice att pröva något "nytt" igen. Jag gillart och hittills har jag bara fått positiva reaktioner. Sweet. Var dessutom på middag hemma hos Madde och Johannes häromdagen, där det bjöds på en supergod veggomiddag, godis, reseplanerande och allsång på skansen. Väldigt nice må jag säga, även om vissa möten kunde ha varit lite mindre aukward....

Nej, nu ska jag ligga här och känna mig stolt för att jag jobbat 4 timmar, slappa till top modelrepriser och sedan hitta något att äta... eh. Sen ska jag och Sarah fanimej göra något aktivt. Kanske bio. Och jag har lön på kontot snaaaaart.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0