Saturday means murder.

Jag. ska. döda. mina. småbrorsor. Men bara lite.

Denna morgon var lite kaos. Vaknade tjugo i 7 (hallå!!!??) av att en av mina bröder bestämde sig för att det var duschtime. Jag tyckte inte detsamma. För det låter ganska mycket när folk duschar i vårat hus, vilket gjorde att jag inte kunde sova lika gott som jag hade planerat.

Jag försökte banka lite på dörren, skrika lite, men icke. Mamma sa att jag bara skulle gå och lägga mig. Istället (i mitt något sömndruckna, förvirrade och förbannade tillstånd) satte jag på musik på högsta volym och bas i ren protest. Så ska dom tas tänkte jag lite evil. Ingen reagerade. Bara att mamma blev arg. Jag blev ännu argare. Sen slutade han duscha och jag fick sova i fem timmar till.

Så såg min morgon ut, jag är inte på topphumör.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan inte låta bli att tycka att din bror är lite mystisk som duschar tjugo i sju PÅ EN LÖRDAG!!??!?! Denna dag går i mordens tecken även för mig, någon har dödat min snögubbe :(

2009-02-21 @ 12:49:27
URL: http://mops.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0