Needle me up!

Söndag. Sista dagen innan helvetet bryter lös (=fanzine, projektarbete)

Och jag planerar att göra det bästa av denna sista dag i frihet .... jag har just nu placerat mig i soffan med mysfilten, storfrukost (i love) och LA ink. Jag älskar tatueringsprogrammen, sjukt intressant.

Om ett tag ska jag pallra mig in till Uppsala för att gå på visning med Malinskij :) jag har redan spanat in flera målningar bl.a. som jag absolut inte har pengar till, men definitivt ska bjuda på. Så deså. Men det ska bli mysigt att hänga med sötmalin några timmar!

Igår entertainade jag och Sarah lite folk hemma hos henne. Vi börjar bli lite som ett par som håller middagar. HAHA. Dysfunktionell familj på den sammansättningen. Mohaha. Ytterst roande tanke. Anyway, det kom lite folk, jag lagade min berömda svamprisotto och M gjorde hallonchokladmousse med 3, ja, hela 3 sorters choklad. HEAVEN.

Nu snyggingar ska jag fixa till mig så att jag kan visa mig bland folk innan jag drar till tåget!
Puss

Klicka f�r att st�nga bilden  Klicka f�r att st�nga bilden


En underbar målning av Madonnan och Jesus (16-1700-tal) och en slottsmålning, okänd konstnär. Några av de jag ska bjuda på imorrn. Oh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0