I'm still standing..

Hade en mycket trevlig alla hjärtans-dag  med mina tjeeera vänner igår!
God mat, lovin' och melodifestivalen (och då mest Måns sköna uppenbarelse)

En annan trevlig sak är att jag har lov hela den kommande veckan..... välförtjänt? JA.
Dock stundar vårat helvetiska projektarbete, aka Fanzine, direkt efter lovet. Vi har i klassen allvarligt funderat på att antingen 1) Göra revolution 2) Begå kollektivt självmord. Vi får se hur det går.

Jag har kommit på att jag vill ut och resa. Men jag befinner mig inte riiiiktigt i det finansiella läget för det om jag säger så. Men vem gör det. Mitt största önskeresemål of all times är Egypten.... en riktig Nilenkryssning där man besöker gamla pyramider och liknande skulle göra mitt absolut totalnördiga egyptenintresse mycket gott. Någon som känner lite spontant sådär att de vill betala?

Nej, jag får drömma vidare sedan för nu ska här göras frukost!
Puss och kram.



Min frukost ser inte riktigt ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0