I'll carry you home



Hittade denna  underbara låt av James Blunt som jag faktiskt låtit falla i glömska. Illa! För den är sjukt bra som sagt.

Sov kvar hos Sarah igår då hon var hemma själv och vi roade oss med diverse matlagning och dåliga tvprogram.... vi upptäckte också en del eh... udda kanaler. Nog om det.

Nu sitter jag här och förfasas över Historieessän (utopi/dystopi) som ska in på onsdag. Kan ju tyckas att jag har gott om tid till att göra klart denna helvetiska uppgift. Icke. För man måste skriva lite catchy och detta utan att förglömma korrekt och bildat språk, hålla sig till uppgiften samt kolla Calles alla betygskrav. Just nu känner jag en impuls att kasta ut mitt USB-minne genom fönstret och säga att ett troll tog det. Tyvärr Calle, jag kan inte lämna in min essä.

Så är det.

Nu tycker jag att det luktar mat..... mwähä!
Puss

Btw, jag har beställt 100 bilder med diverse motiv från förra året för - håll i hatten nu -  29 kr!
Så får vi se om de är lika snygga i printad version, men det ska nog inte vara ett problem..

Kommentarer
Postat av: Malin

Min essä vill inte heller lämnas in ;)

2009-02-20 @ 18:56:47
Postat av: Mikaka

äsch då.. . i don't believe u! ;P

2009-02-20 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0