I got a space in my dinery tonight...

Älska lediga dagar!
Idag är planeringen;


- Gå ner till flitiga fingrar för att snacka med A ang. jobboch få lite moneymoney. Sweeet.

- Jag och S går vidare till Therese som ska ha avskedsfika eftersom hon åker till Spanien i tre månader. Jag är fett avundsjuk! :)

- Åka in till Uppsala för att "storma storken" med ungefär 10 andra människor, jag tror jag känner kanske 4 av dessa. Ehe. Men det blir finfint! Mycket fika för moi idag, inget att gråta över.


Någon gång mot kvällskvisten ska jag väl antagligen bege mig hemåt mot Knifstad. Calle Micke tyckte att vi skulle sjunga imorrn i kyrkan vilket betyder samling kl. 9. I like. Not. Aja, det är bara att bita ihop!

Nu ska jag fixa lite, skriva ut CV och så eftersom jag hittat ett annat ev. jobb. Mikaka = master of finding extrajobb!

Btw, gårdagens inköp = kärlek.
- Svarta Ankelboots
m. en rejäl 10 cm klack. Mums! De åker fram när man inte riskerar att ramla och bli invalid
pga. att man bär dem.
- Svarta pumps m. lackdetaljer. Simple. Snyggt.
- Svart väska m. nitdetaljer. Man kan aldrig få för många väskor och skor.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0